Najczęściej zadawane pytania

Konto

Czy muszę założyć konto?
Tak. Korzystanie z zawartości zakupionego kursu wymaga założenia konta (jest ono zakładane podczas składania pierwszego zamówienia).
Jak mogę zalogować się do panelu klienta?
Do panelu klienta można zalogować się poprzez link “Moje konto” w menu lub przechodząc bezpośrednio do strony logowania Moje konto.
Zapomniane hasło. Co robić?
W takim przypadku należy użyć opcji “Nie pamiętasz hasła?” na stronie logowania. Następnie należy podać nazwę użytkownika lub adres e-mail powiązany z kontem. Wiadomość zawierająca link do resetowania/ustawienia nowego hasła zostanie przesłana na powiązany e-mail.
Czy konto zostanie usunięte jeżeli dostęp do wszystkich kursów wygasł?
Nie. Konto nie zostanie usunięte. Po odnowieniu dostępu do kursu/kursów będzie można kontynuować kurs/kursy.
Czy mogę usunąć konto z platformy?
Tak. W celu usunięcia konta z platformy należy skontaktować w tej sprawie z poziomu “Moje konto” przycisk “Kontakt”.

Kupony

Jak zdobyć kupon?
Kupon można uzyskać:  
Ilu kuponów można użyć w jednym zamówieniu?
W jednym zamówieniu można użyć tylko jednego kuponu.
Czy mogę użyć kuponu w celu odnowienia dostępu do kursu, który wygasł?
Nie. Odnowienie dostępu do kursu na 12 miesięcy kosztuje 10 euro.
Kupon jest ważny, ale nie mogę go zastosować.
Kupon zostanie automatycznie usunięty z koszyka, jeżeli znajduje się w nim przynajmniej jeden kurs, który jest kursem odnawianym. Kupon można stosować do zamówienia/koszyka tylko jeżeli nie znajduje się w nim kurs, który jest kursem odnawianym.

Kursy

Jak kupić kurs?
  1. Znajdź interesujący Cię kurs.
  2. Dodaj go do koszyka – przycisk “Dodaj do koszyka” lub “Zapisz się”.
  3. Zostaniesz przeniesiony na stronę koszyka z zawartością.
  4. Kliknij przycisk “Przejdź do płatności”.
  5. Zostaniesz przeniesiony na stronę Zamówienie.
  6. Jeżeli posiadasz już konto na platformie skorzystaj z linka Kliknij, aby się zalogować.logowanie-link
  7. Jeżeli posiadasz kod rabatowy skorzystaj z linka Kliknij tutaj, aby dodać swój kod.kod-link
  8. Należy wypełnić wymagane pola: Imię, Nazwisko, Kraj, Adres E-mail.szczegoly-platnosci-pola
  9. Jeżeli jest to pierwszy zakup należy również wypełnić pola: Konto użytkownika, Hasło (zostanie założone konto dostępowe do platformy).
  10. Należy wybrać jedną z dostępnych metod płatności, przeczytać i zaakceptować regulamin.
  11. Dalsze działania wynikają z wybranej wcześniej metody płatności.
 
Czy mogę podejrzeć zawartość kursu bez zakładania konta?
Tak. Opis kursu i jego struktura (ilość lekcji, dodatkowe pliki) dostępny jest bez potrzeby posiadania/zakładania konta. Dodatkowo każdy kurs posiada kilka darmowych lekcji ( takie lekcje oznaczone są napisem “Zobacz” ).
Przez jaki czas mogę korzystać z zawartości kursu?
Dostęp do zawartości kursu przyznawany jest na 12 miesięcy.
Co się stanie z postępem kursu po wygaśnięciu dostępu?
Postęp poczyniony w poszczególnych kursach zostaje zachowany nawet po wygaśnięciu dostępu do kursu. Po odnowieniu dostępu do kursu będzie można kontynuować kurs.
Co mogę zrobić, jeżeli dostęp do kursy wygasł?
Dostęp do kursu, który wygasł/skończył się, może zostać odnowiony. Odnowienie dostępu do kursu na 12 miesięcy kosztuje 10 euro.
Jak odnowić dostęp do kursu?
W celu odnowienia dostępu do wybranego kursu, należy zalogować się do “Moje konto” i kliknąć przycisk “Odnów zapis do kursu” na kaflu wybranego kursu. Następnie należy opłacić zamówienie.
Gdzie mogę sprawdzić postępy poczynione w kursie?
Postępy poczynione w kursie, status lekcji oraz wyniki quizów można sprawdzić w zakładce “Moje postępy” w “Moje konto”.  
Gdzie sprawdzić datę wygaśnięcia dostępu do kursu?
Informację taką można znaleźć w “Moje konto”. Należy wejść w szczegóły zamówienia dla danego kursu.

Lekcje

Czy dostępne są pokazowe/darmowe lekcje?
Tak. Każdy kurs posiada kilka darmowych lekcji (  takie lekcje oznaczone są napisem “Zobacz”  ).  
Odtwarzanie nagrań wideo